2015. április 29., szerda

Daniel Wellington hasonmás Aliexpressről


Igen-nem. Igen-nem. Szerintem már több mint egy éve vacilláltam ezen az órán, mivel az extra lapossága és a nagy számlapja rögtön megfogott, de az eredeti árat no way, hogy kiadnám érte. Aliexpressen már régebben fel-fel tünedeztek a koppintások, de nem akartam pár dollárért egy silány replikát rendelni. Aztán nem olyan régen találtam egy eladót, akinek nagyon pozitív visszajelzései voltak az órákról. Picit még tipródtam a dolgon, de végül beadtam a derekamat, így került hozzám ez a kis csoda.


A minőségével teljesen elégedett vagyok, sérülésmentesen érkezett, ráadásul díszdobozban. Látszik, hogy igyekeztek visszaadni az eredeti óra feelingjét, hiszen a dobozka még manual guide-ot és címkét is tartalmazott, de őszintén bevallva nem az volt a célom vele, hogy egy replikával DW órában tetszelegjek. Egyszerűen ez egy olyan stílusú óra, amilyet mindig is szerettem volna! :)



Nektek milyen stílusú órák a kedvenceitek? :)
Ó! És mit szólnátok egy blogsale-hez hamarosan??
Rita 

3 megjegyzés:

  1. Hűű ez nagyon el lett találva! Nagyon jól tetted hogy megrendelted! Szép ez a letisztult formavilág és nincs semmi flanc az órán, és ez nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon elegáns óra, nekem is régóta tervben van valami hasonló, köszi a tippet!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...