2014. december 16., kedd

Dolce Blocco 2015 | határidőnapló szerelem



Új év, új kezdet, új napló. Minden év végén nagy izgatottsággal szerzem be a következő évre szóló zsebnoteszkém. Ez idén sem volt másképp és bizony nem is volt egyszerű kiválasztani az új jövevényt. Gondolkoztam azon, hogy egy év kihagyás után visszatérek a Moleskine-hez, de egyszerűen horror árakon lehet hozzájuk jutni, így inkább a költségkímélőbb darabok között nézelődtem. Igen ám, de vannak elvárásaim... Legyen jó rendszerezésű, de ugyanakkor mutatós is. Könnyen magammal tudjam vinni, de mégis kiélhessem benne irkálási és rajzolási vágyaim. A Müllerben találtam rá erre a Dolce Blocco határidőnaplóra és azonnal tudtam, hogy ez kell nekem! Bevallom a külső teljesen megfogott, szerintem ez a Secret Garden fantázianevű grafika egy az egyben én vagyok, könnyed és nőies, de mégsem giccses. :) Az ára 2500 Ft volt, de szerintem egy ilyen jó beosztású és minőségű írószerért ez egyáltalán nem vészes. A napló heti beosztású, tartalmaz összesített naptárat, névnapjegyzéket, ünneplistát, telefonregisztert és jegyzetlapokat. Szerintem különösen praktikus, hogy menzesznaptárt és utazási tervezőt is magába foglal. 
Eddig sajnos csak a vizsgáim virítanak benne januárban, de remélem majd vidám dolgokat is feljegyezhetek bele! :)

Ti használtok határidőnaplót? :)

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki *-* Én is a Müllerben találtam rá a idei határidőnaplómra, én egy pink, cipzáros változat mellett tettem le a voksomat. Nagyon tetszik a cipzáros kialakítása, masszívnak tűnik és cserélhetőek benne a lapok :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon gyönyörűséges ez a füzet!! :)
    Én egy kis mindenes noteszt tartok, mert napra/hétre lebontva lusta vagyok írni, ehhez túl rendszertelen vagyok, viszont az enyém is Dolce Blocco, egy kék kiadás.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a tippet. Én is a moleskine-t cseréltem most le erre. Remélem nem fogom megbánni.
    :) Kíváncsian várom hogy milyen lesz.

    VálaszTörlés
  4. Ugyanilyen határidőnaplót vettem én is a következő évre (szó szerint, ugyanis még a borító mintája is ugyanez :)), teljesen beleszerettem, alig várom, hogy használatba vehessem :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...