2014. április 7., hétfő

Red again! - Syoss Oleo Intense 6-76 meleg rézvörös

Körülbelül 2 és fél éve annak, hogy búcsút mondtam a réz vörös hajamnak és onnantól kezdve fokozatosan a világosításán és szőkítésén ügyködtem. Mikor februárban levágattam egy picivel váll alá érőre a hajzuhatagom (már majdnem derékig ért, igen, most kövezzetek meg!) szembesültem vele, hogy bizony az elmúlt évek sanyargatása nem tett jót a hajvégeknek, indokolt volt a talán drasztikusnak tűnő váltás. Azonban a néhol szinte már fehérbe hajló tincseimnek szüksége volt a hajam többi részével való homogenizálásra, amit egybekötöttem azzal, hogy régi, imádott hajszínemhez visszatérek. Vöröset szerettem volna, de nem természetelleneset, csak egy nagyon természetes rezes tónust. Sokáig vacilláltam, hogy milyen festéket használjak, de elsősorban az olaj indikátorúak között keresgéltem. Így találtam a Syoss Oleo Intense hajfestékre, amiről alaposan megoszlottak a vélemények, de annyira izgatta a fantáziám, hogy mégis bevállaltam.


A festéket egyébként egy tubusban lehet összekeverni az előhívóval, de mivel biztosra akartam menni inkább a szokásos gyógyszertári mozsárkámban kevertem ki, hogy tutira homogén cuccot kapjak. A mennyisége bőséges, természetesen az én jelenleg félhosszú hajamra nem is volt kérdés, hogy elég lesz-e. Nem csípett, nem mart, jóformán nem volt szaga, egy szóval tökéletes volt, egyedül persze a végeredményért izgultam, mert a lemosás előttig igen sötétnek mutatkozott. Amikor kimostam elég sokáig engedte a színét, de 2 samponozás után már nem volt sárgás a víz. Mivel este festettem a végeredményt még nem láttam eredeti pompájában, de azt láttam, hogy nincs vész, szépen befogta és nem narancssárga. A képeken már a ma reggeli debütálást láthatjátok, én személy szerint oda vagyok érte, az ég küldte ezt a festéket:



Ha szemezgettek ezzel a festékkel remélem meghoztam hozzá a kedveteket, ha pedig csak most találkoztatok vele először, akkor hajrááá GOOO RED, GOOO! :)

19 megjegyzés:

  1. Fúú nekem nagyon tetszik, nagyon jó ez az árnyalat *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is bele vagyok bolondulva, ráadásul olyan nehéz JÓ vörös festéket találni :)

      Törlés
  2. Ezt a festéket én is próbáltam, a színnel nem volt gond: kicsit sötétebb lett nálam a végeredmény, de szerettem. A hajam állapotán viszont sokat rontott, mondjuk az is igaz hogy korábban én csak habállagú festékeket használtam.
    Nagyon jól áll neked ez a hajszín!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem hosszútávon se fog csalódást okozni! Köszönöm :))

      Törlés
  3. Félek ettől a festéktől, egy árnyalatát próbáltam (amikor megjelent ez a márka a piacon), de iszonyatosan hullott tőle a hajam. Ez a teszt most meghozta a kedvem, lehet,hogy kipróbálom ezeket az újabb festékeket. Csodálatosan áll neked ez az árnyalat, olyan,mintha eredeti lenne :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, egyáltalán nem olyan szín, mintha leöntöttek volna. A szőkés árnyalatokat szidták mint a bokrot Krémmánián (főleg hajhullás okán), remélem ez az árnyalat kivétel. :D

      Törlés
  4. Nagyon szép ez a szín! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon-nagyon szép lett a színe és én speciel legalább annyira szeretem a rövid hajakat, mint a hosszút. Nagyon jól áll! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is bejön most ez a hossz, persze nem bánom, ha újra megnő. :)

      Törlés
  6. Jelenleg nekem is ezzel van festve a hajam és imádom, mindenki azt hiszi, hogy természetes a hajszínem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó! :) Remélem hosszútávon is jól fog viselkedni, valószínűleg újra is festeném majd ezzel, ha lenő. Bár a töve se üt el jelentősen mint pl. a szőke festékeknél.

      Törlés
  7. Szép ez a szín, meglepődtem rajta, hogy mennyire természetes. Vagányabb vagy vele :)

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jól áll neked ez a szín és ez a hajhossz is szuper!

    VálaszTörlés
  10. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...