2013. október 18., péntek

Lush Buche de Noel arctisztító

A szeptemberi kedvences bejegyzés után úgy éreztem eddig méltatlanul kevés szó esett a kedvenc téli arctisztítómról a Lush Buche de Noel dobozkába zárt csodájáról. Nem mellesleg hamarosan újra kikerül a Lush polcaira a téli szortiment részeként, tehát itt az alkalom a kipróbálására. (Vagy éppen a visszatérő rajongóknak bespájzolni belőle.)

 Karácsony előtt 1 héttel a forgatagban mászkálva pillantottam meg a Lush standját és mivel rengeteg pozitív véleményt olvastam már erről az arctisztítóról, úgy éreztem annyira csak nem lőhetek vele mellé. Az illata maga a sütik mennyországa, kb. mintha az összes karácsonyi sütemény egybegyúrt esszenciájával súrolhatnánk a fejünket, mmmmmm. Érdekes egy kis termék, mert az arctisztítás minden lépcsőjét mintha egyszerre tudná: tisztít, radíroz, hidratál... akármilyen furcsán is hangzik. Semmilyen más arctiszítóm hatékonyságát nem tudnám vele egy sorba állítani.  A használata a következőképpen néz ki: csippentünk belőle egy kis darabot, majd meleg vízzel eldörzsöljük a tenyerünkben.

Szárított gyümölcsök és őrölt mandula  felelnek mindezen csodákért. A manduladarabkák nagyon finoman radíroznak, egyáltalán nem teszik fájdalmassá a procedúrát, akár érzékenyebb bőrre is merem javasolni. Nincsenek benne parabének, szulfátok, csak semmi csúnya összetevő! Az ára 2200-2300 forint körül mozog, de karácsony után 50%-os akcióval még jutányosabban elérhető.

Ti fogtok rá vetni egy pillantást, vagy esetleg már használjátok is? :)

xoxo,
Rita


7 megjegyzés:

  1. Aww, az örök kedvencem, alig várom, hogy újra lehessen kapni!! ^.^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy Neked is bevált! :) Én csak attól félek, hogy elszabadul a "Lush pokol" amint megnyit a bolt! :O

      Törlés
  2. én is fogok venni belőle egyet szerintem teljes áron is, mert hónapokig elég. én nem a tenyeremben masszírozom szét, hanem a vizes arcomra maszatolom rá, így valahogy jobban kézre esik/jobban bevált. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kicsit sok az én, de inkább nem törlöm, hanem szabadkozom. :)

      Törlés
    2. A "mohás" (?) részét én is így szoktam felügyeskedni. :) Köszönöm a kommented! :3 <3

      Törlés
  3. A tavalyi nagy hullámánál erősen elgondolkodtam a megvételén, de ez a netes rendelgetés sosem volt az én asztalom. Talán majd most..

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...