2013. szeptember 9., hétfő

Mannaszappan - első pillantásra

Aktuálisabb időpontot nem is találhattam volna ahhoz, hogy pár szót szóljak a Mannaszappanhoz fűződő kapcsolatomról, hiszen a napokban triplán megnyerték a Magyar Termék Nagydíjat. Mannákkal teli dobozkám még olyan friss, hogy ki sem hűlt, tehát a tesztelés még hátra van, de nagy remények fűznek ehhez a hazai márkához és rövidesen az eredményről is számot fogok adni egy újabb bejegyzés formájában.

Kezdjük a történet elején! Sajnos egy nagyon kellemetlen, hosszú ideje megoldatlan bőrgyógyászati problémámra keresem a megfelelő csodaszert már 3! éve, de eddig sajnos hasztalan. Ekcémás vagyok, évszakonként változó intenzitással. Nyáron jobb, ősszel és télen azonban valódi rémálom. Mindenféle külföldi és magyar kencét kipróbáltam már, de vagy stagnált az állapotom, (ne adj Isten rosszabbodott), vagy éppen javult valamelyest, de amint elhagytam a kezelést minden visszatért a régi kerékvágásba.

Krémmánián láttam először a bannerüket és akkor még nem éreztem olthatatlan vágyat, hogy kattintsak és körülnézzek az oldalukon, azonban egy másik alkalommal a facebookon láttam megosztva egy cikket, amelyben egy hölgy az ekcéma STOP csomagról fejtette ki a véleményét. A személyes történet és a képek önmagukért beszéltek.



Itt jött el a fordulópont és megrendeltem az ekcéma STOP csomagot ingyenes házhoz szállítással. (Az előre összeállított csomagokat ingyenesen szállítják.) Láthattok pár képet a csomagról, amiből már kivettem a tájékoztató füzetet, hogy jobban betekintést nyerhessetek milyen kincsek is lapultak a dobozkában.

2 meglepetés terméket is kaptam ajándékba. Az egyik egy 100% organikus ghánai shea  vaj, egy nagyon praktikus fém dobozkában, a másik pedig egy elefántcsont arctisztító szappan. A szappankák gyönyörű, natúr csomagolásban foglalnak helyet, de emellett be is vannak fóliázva. 

Együtt a csapat:



- Extra szűz olívaolaj
- Mézes kecsketejes
- Gyömbéres kecsketejes
- ajándék Elefántcsont arctisztító szappan
- Coco shea vajas
- ajándék ghánai shea vaj középen

A szappankákat szép sorjában, egymás után kell elfogyasztanom tetszőleges sorrendben. Igazából csak egy javaslat van, még pedig az, hogy az Extra szűz olívással  kell kezdeni.

Sokat gondolkoztam rajta, hogy milyen tároló megoldást tudnék kitalálni a szappankákhoz, mivel nem szerettem volna, hogy egy műanyag szappantartón ázzanak lassacskán péppé. Egy csésze nélkül maradt csészealjban láttam meg a megoldást erre a problémára, szerintem tökéletesen ellátja ezt a funkciót és még ízléses is.


 Hamarosan visszajövök egy részletes beszámolóval is, már tűkön ülök, hogy milyen eredményt tudok majd elérni velük. :)

xoxo,
Rita

3 megjegyzés:

  1. Nagyon kíváncsi vagyok a tapasztalataidra, mert a legjobb barátnőm ekcémás és ezt a pakkot néztem ki neki karácsonyra :)

    VálaszTörlés
  2. Jók nagyon a Mannák,én évek óta használom őket(lásd:Krémmánia vélemények/terke29)DE: az a csészealj nem lesz jó.Vegyél valami olyan szappantartót,amiben alulról is levegőzhet/megszáradhat a szappanod(lyukacsosat vagy rácsosat),mert már egy pici nedvességtől is felázik/pépesedik,és veszít a minőségéből,illetve hamarabb "kopik".Érdemes olyan helyen tartani,ahol gyorsan megszárad,pl.:radiátor közelében,esetleg ablak mellett,és miután használtad,öblítsd le,hogy ne legyen habos,mert a sűrű,krémes,hab nehezebben szárad meg.Tudom,kicsit macerának hangzik mindez,de hosszú távon praktikus,és kifizetődő. :)

    VálaszTörlés
  3. @Fleur: Biztos kell majd vagy 1 hónap, hogy kitapasztaljam hosszabb távon is, de amint kiforrott véleménnyel szolgálhatok jelentkezem. :)

    @Eszter Pécsi: Remélem nekem is ennyire jól fognak működni, mint Neked. Köszi a tippeket a tároláshoz! Kicsit öblös ez a csészealj és gondoltam félig feltámasztom az oldalára, hogy tudjon szellőzni, majd meglátom hogy válik be a legjobban, de egy rutinos mannás véleményét semmiképpen sem hagynám figyelmen kívül. :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...