2013. szeptember 22., vasárnap

Harangvölgyi HydroCare Serum élménybeszámoló

Mint azt már egy korábbi posztban olvashattátok nagy örömmel mondtam igent a Harangvölgyi kozmetikum felkérésének és az elmúlt két hétben alaposan górcső alá vettem hidratáló szérumukat.

Gondoltam mielőtt nekilátok a tesztelésnek kicsit mögé nézek a dolgoknak, hogy mégis mi is ez a márka, a szépségápolás mely területein képviselteti termékeit. A honlapon könnyen eligazodtam és minden fontos kérdésemre választ találtam. Harangvölgyi, az első magyar Anti-ageing Institute, mely Európa szerte egyedülálló öregedés gátló kezelései mellett már hazánkban is elérhetővé tette professzionális, természetes összetevőket tartalmazó Anti-ageing bőrápoló készítményeit. A Harangvölgyi termékek mindegyike a lehető legjobb és legtermészetesebb összetevők kombinációjából áll. Külön pluszként értékelendő, hogy Termékeik mindegyikén található egy körikon, mely ábrázolja mindazokat az egészségre és a bőr épségére káros összetevőket, melyeket  nem tartalmaznak, ilyen például a parabén, a szilikon, a kémiai szín- és illatanyagok, stb...  


Annak érdekében, hogy szélesebb életkor-skálán is számot tudjak adni a tesztelésre kapott termékről Anyával közösen használtuk. 


Bőrtípusunkat tekintve Anyának normál bőre van, de van pár ránca, amire a termék anti-ageing jellege jó hatással lehet. Vele ellentétben én a száraz bőrűek táborát gyarapítom, éljen.



A kiszereléssel nem volt gond. Meglehetősen egyszerű, műanyag csomagolás, a célnak tökéletesen megfelel. A terméket egy kis pumpa segítségével nyerhetjük ki, ami szerencsére pont a kellő mennyiséget adagolja egy nyomásra, és nem  pazarlós "vízipisztolyszerű", amivel mindenhova megy az "anyag" csak oda nem, ahova egyébként kéne.

A szérum azonnali, tartós hidratációt és matt arcbőrt ígér, ezzel nem igazán tudok vitatkozni. Mindketten ezt tapasztaltuk. Anya némi ránctalanító hatást is vélt felfedezni, de ahogy ezt mondta rögtön hozzá is tette, hogy ezt csak hosszabb használatot követően tudná bizton állítani. Összefoglalva mindketten ugyanarra jutottunk: nagyon jól hidratál, megtiszított arcra felvíve tökéletesen "előkészíti a terepet" a hidratálókrémnek. 

Annyival kiegészíteném még a dolgokat, hogy engem kicsit zavart az illatanyaga, ami leginkább a madáreleségre emlékezetet, de szerencsére azonnal elillan felvitel után. Állagra habos, könnyű, gélszerű krémet nyomunk ki a tubusból, ami meglehetősen primerszerű. Nem véletlenül. Kipróbáltam sminkalapnak is, ennek is nagyon bevált, bár kicsit borsos sminkalap lenne, ha újravenném. Az utolsó szempontom ez lenne, az ár. Mivel egyetemista vagyok nem engedhetnék meg magamnak egy ilyen terméket teljes áron, de köszönöm, hogy kipróbálhattam. Luxusélményt adó termékről van szó, ráadásul natúrkozmetikum, tehát ezt a minőséget azért nem drogériás áron kínálják. Javaslom mindenkinek, akinek hiányzik a rutinjából egy hidratáló, ami egységes bőrképet ad és nem csak tűzoltásra jó, hanem fokozatosan javítja az arcbőr szerkezetét. 


xoxo,
Rita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...