2013. szeptember 1., vasárnap

BE RIGHT BACK!

Remélem mostanában megint gyakrabban tudok majd jelentkezni, addig is ízelítőnek itt az első Youtube-os videóm, remélem elnyeri a tetszéseteket! :) Bevallom nekem ez még nagyon fura és új dolog, de próbálkozom! :D Természetesen nem is én lennék, ha nem maradt volna benne egy eredetileg vágásra ítélt rész, de legalább látszik, hogy az én munkám. (hahaha) Jaj és még annyit tennék hozzá, hogy lehet kicsit flegmának tűnök, de higgyétek el, még szokom a kamerát és nem is olyan pofon egyszerű, mint amilyennek naivan elképzeltem.



WATCH & ENJOY! :)

Ha tetszett lájkoljátok, iratkozzatok fel, whatever... !




1 megjegyzés:

  1. Leírom még egyszer (mert már a blogomon is írtam), hogy mennyire örülök neki, hogy visszatértél! Hiszed vagy sem, pont a napokban néztem rá a twitter profilodra, hogy ott sem jelentkeztél-e. Micsoda véletlen :)
    A videó pedig szuper lett! Nagy öröm, hogy egyre több magyar blogger is készít videókat. Tényleg eszméletlen nehéz egy kamerához beszélni, egyszer viccből kipróbáltam itthon. Az ilyen mi van a táskámban videókat pedig különösen szeretem, még akkor is ha csak mind 20. ad új dolgokat :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...