2013. március 16., szombat

| SKINCARE | Smells Like A French Pharmacy


Az arcápolási rutinom csöppet sem mondható állandónak, mindig változtatok benne valamin. Ennek ellenére találkoztam pár termékkel, amiket jó darabig biztosan nem fogok lecserélni. Egyébként így belegondolva annyira vicces, hogy pont az arcom az, amivel különösebb problémáim nincsenek (igaz száraz bőrű vagyok, de a megfelelő hidratálás mellett semmilyen más rigolyája nincs a bőrömnek), de mégis az arcravalók kiválasztásával pepecselek a legtöbbet. Mindfuck.


A La Roche-Posay Cicaplast-ja a legutóbbi szerzeményem, igazából egy kicsit elhamarkodott és átgondolatlan vásárlás eredménye, de abszolút nem bántam meg. Ha néha kijön egy-egy pattanás szépen rendbe teszi őket, nem fertőződnek össze-vissza. Lisa Eldridge blogján olvastam, hogy mellesleg primerként is jól teljesít. Kipróbáltam és valóban, voilá! Kicsit szilikonos érzetet hagy a bőrön, de éppen az a lényege, hogy a bőrfelületet megóvja a külső káros tényezőktől. A Bioderma Sensibio H2O alapdarab, nem is írnék róla sokat, mivel egyértelmű: a soha le nem cserélendő szem -és arclemosó. Nem szárítja tovább az egyébként is dehidratált bőrömet, illetve nem marja ki a szemem mint az eddigi szemfestéklemosók.Az Embryolisse Lait-Creme-je egy high end kategóriájú hidratáló krém, amire ha nem lennék arcbuzi nem adtam volna ki ennyi pénzt, de szerencsére nem bántam meg, egyáltalán nem okozott semmilyen irritációt, mélyen hidratál, smink alá kiváló. A következő alanyt kicsit jobban kedvelem tőle, a Corine de Farme hidratálója teljesen levett a lábamról. Amellett, hogy natúrtermék picit szilikonszerű hidratáltságot hagy maga után, de nem rossz értelemben. Most már nem tudnám elképzelni nélküle az életem, így ha elfogy minden bizonnyal újra is vásárolom.

Tudnak ezek a franciák valamit!

xxx,
Rita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...