2012. október 4., csütörtök

eBay rendelés - just arrived!

Röpke másfél hét alatt megjöttek a táskák, annyira boldog vagyok! :) Már két napja megérkeztek, de mivel Debrecenben voltam így csak ma tudtam kibontani a csomagot.

Ebben a hatalmas csomagban utaztak:


Teljesen elégedett vagyok az eladóval! A csomag a vártnál jóval hamarabb (azt hittem csak október végén kapom meg) ideért és teljesen sérülésmentesen kézhez kaptam a két gyönyörűségem. :)

Jól be voltak bugyolálva mindenféle anyagba, de már nem volt türelmem úgy is lefotózni! :D


Azt kaptam amire számítottam (vagyis reméltem, hogy erre számíthatok majd)! Nem gagyi minőség, kicsit még "raktárszagúak", de nem kínais büdösek és ez jó pont!


Aaaaaannyira széééééép! *-* Ez volt az első gondolatom amikor megláttam. Bocsánat az elfogultságért, de táskákról csakis szuperlativuszokban tudok beszélni. :)

A4-es méret szuperül belefér, az oldalán két mini zseb található (ez nagyon ötletes). Egyébként ezt a táskát Alexander Wang Rocco táskája inspirálta. Külön felhívnám a figyelmet az alján elhelyezett szegecsekre. Kicsit aggódtam miattuk, hogy silány módon lesznek feltéve, de egész strapabírónak tűnnek.


A másik táska, amit választottam egy Zara inspirálta shopper volt. Talán ő okozta legkellemesebb meglepetést, ugyanis egyáltalán nem órmótlan és csúnya. :) Sőt!! Nemcsak jól mutat, hanem rengeteg praktikus részletet is elrejtettek benne! ;)


Fonott fogóka LOVE!


Kivehető, belső, zipzáras  rekesz. Ha értékesebb dolgot is viszek magammal (pl. mobil, pénztárca számára) zseniális.


Itt láthatjátok, hogy pillanatok alatt kiemelhető a belseje és...


... ekkor már beledobálós táskaként használható. A jobb felső sarokban láthatjátok a két kis csavart, amely rögzíti a belső pakkocskát, illetve a vállpántot is.

Az eladót itt találhatjátok: tz_sweetheart

xoxo,
Rita

14 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. A fekete nagyon tetszik, pláne az alján a szegecsek :D A shoppernél pedig nagyon praktikus ez a megoldás, tényleg használhatod kisebb bevásárlásokra, de hátköznapokra is. Mindjárt jobban szemügyre veszem ezt az eladót :) Használd őket egészséggel.

    VálaszTörlés
  3. Ez valóban gyors volt. Jó kis táskák! :)

    VálaszTörlés
  4. Oh, milyen szépségesek *.* Kár, hogy nekem olyan bonyolult a rendelés..

    VálaszTörlés
  5. Az elsőt kinéztem már én is:)

    VálaszTörlés
  6. Jaj de jó kis tatyók! :) Én is akarok már rendelni valamit az eBay-ről. Megbízható?

    VálaszTörlés
  7. Majdnem 100%-os a referenciája, tehát igen, megbízható! :-)

    VálaszTörlés
  8. Jaj nagyon tetszenek! A barnával már én is nagyon szemeztem! :)

    VálaszTörlés
  9. úristen az a barna táska nagyon szép *___*

    VálaszTörlés
  10. Ugyanezt a feketét néztem ki én is :D Mennyire lehet megpakolni? Fér azért bele rendesen cucc? :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jól lehet pakolni, suliba is vele járok! :-)

    VálaszTörlés
  12. Szuper, köszönöm, akkor azt hiszem ez lesz a megfelelő nekem is :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...